Bevált stratégiák a jobb közösségi média marketing érdekében
A közösségi média marketing népszerűsége tükrözi azt az időt, amelyben élünk. Bár a hagyományos internetes marketing módszerek továbbra is sikeresek lehetnek, a közösségi médiával történő marketing sokszor szükséges a forgalmi statisztikák csökkenésének megakadályozása érdekében. Ha nem tudja, hol érdemes a közösségi médiával kezdeni, próbálja ki az itt található tippeket.
Ne csak ugyanazokat a tweeteket tegye közzé újra és újra, ha vállalkozását a Twitteren hirdeti. Változtassa meg tartalmát, hogy izgalmat és érdeklődést keltsen. Küldjön tweeteket tippekkel és javaslatokkal, amelyek kapcsolódnak a vállalkozásához. A szórakoztató és a tényszerű tweetek keverésével a közönség a hírcsatornára összpontosít.
Értse meg, hogy a technológia vezeti a közösségi médiát, és fordítva. Napról napra, amikor a közösségi média egyre népszerűbbé válik, a technológia versenyez a felzárkózásért, ami a közösségi médiát népszerűbbé teszi. Ismerje meg, mit kínál a technológia az ügyfeleinek a társadalmi szükségleteikben, hogy részt vehessen a velük való beszélgetésben, szemben a velük való beszélgetéssel.
Annak érdekében, hogy a közösségi marketingkampány elérje ügyfeleit, tájékozódjon arról, hogy hol gyűlnek össze. Sokan vannak a Facebookon, vagy inkább a Twittert részesítik előnyben? A piaci réstől függően jobb lehet, ha a LinkedInt vagy akár a YouTubeot nézi. Szavaztassa meg ügyfeleit, és megtudja, hol töltik az interneten töltött óráikat.
Ha azt szeretné, hogy az ügyfelek reagáljanak a közösségi média marketingjére, akkor az erre alkalmas oldalak kizárólagos futtatásával különleges ajánlatokat futtathat. Nagyobb valószínűséggel követik önt, ha csak így tudnak üzleteket kötni.
A Twitter bejegyzéseit a Facebook falán is megjelenítheti. Talán a legjobb a különböző bejegyzések írása, mivel a Twitter közönsége némileg eltérhet a Facebook barátaitól, és a Twitter rendkívül rövid bejegyzések írásáról szól. Ez azonban lehetővé teszi mindkét webhely nagyon egyszerű frissítését.
Amikor videókat tesz közzé a YouTubeon, győződjön meg arról, hogy van egy link, amelyre kattintva elviszi a nézőt a webhelyére. Állítsa be a linket, ahol leírja a videóját, és a csatornáján lévő videói közelében legyen Twitter és Facebook gomb is. A YouTuberól származó Facebook- és Twitter -követők különösen hasznosak, mivel gyakrabban osztanak meg videókat.
Tartsa naprakészen Facebook oldalát a legújabb blogbejegyzésekkel. Amint blogja megjelenik, frissítse Facebook oldalát, hogy tükrözze az új bejegyzést. Ez lehetővé teszi, hogy követői a lehető leghamarabb hozzáférjenek friss tartalmaihoz. Minél hamarabb elérhetővé válik mások számára a tartalom, annál hamarabb sikerül új látogatókat vonzania.
Kérje meg ügyfeleit, hogy töltsenek ki egy kérdőívet a közösségi hálózatokról. Ha észreveszi, hogy ügyfelei minden nap több mint egy órát töltenek a közösségi hálózatokon, mindenképpen létre kell hoznia egy oldalt a márkája számára. Ha közönsége nem használja annyira a közösségi hálózatokat, próbáljon ki valami mást.
Támogassa a közösségi oldalakon futó különleges ajánlatokat. Amikor a felhasználók sok jó tartalomhoz férnek hozzá, és értékes kedvezményeket vehetnek igénybe, akkor a Facebookon kell keresniük. A közösségi média fantasztikus lehetőség arra, hogy az ügyfelek kommunikáljanak önnel, és megosszák termékeit és márkáit.
Végezzen néhány kutatást a közösségi hálózatokkal kapcsolatban. Lehet, hogy már van profilja a Facebookon, de emlékeznie kell arra, hogy a professzionális közösségi média marketing egészen más, mint a barátaival való közösségi média használata. Szánjon időt arra, hogy megtanulja, mi működött más szakemberek számára.
Látja, nem nehéz használni a közösségi média marketingjét. A közösségi médián keresztül történő marketing azt jelenti, hogy közvetlenebb módon léphet kapcsolatba ügyfeleivel. Ha az éppen megtanult tippeket jól hasznosítja, biztos lehet benne, hogy sok sikert fog elérni hirdetéseivel.